وظیفه شناسی بخش خصوصی درحفاظت ازمحیط زیست قابل تقدیر است
نوشته شده توسط : sadis

'محمدجواد محمدی زاده' روز پنجشنبه در آیین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شركت لبنی كاله آمل، سرمایه گذاری حدود 80 میلیارد ریالی با هدف حفاظت ازمحیط زیست این واحد تولیدی را موید توجه به امر مهم و اساسی حفظ محیط زیست دانست.

وی افزود: درحال حاضر واحدهای تولیدی بخش خصوصی نسبت به حفاظت از محیط زیست توجه خاصی دارند.

وی به اهمیت این كارخانه در تولید فرآورده های لبنی اشاره كرد و گفت: محصولات تولیدی این كارخانه با برندی مشخص امروز در كشورهای مختلف دنیا شناخته شده است.

شركت لبنی كاله با مصرف روزانه یك هزارو 400 تن شیر و با به كارگیری دو هزار و 150 نفر نیروی انسانی از شركت های مهم تولید كننده لبنیات كشور محسوب می شود.

تصفیه خانه این كارخانه با تصفیه روزانه هفت میلیون لیتر آب با سرمایه گذاری حدود 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است .

همچنین ساختمان دانشگاه جامع علمی كاربردی فولادین ذوب آمل نیز امروز با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست كشور و استاندار مازندران افتتاح شد.

دانشگاه جامع علمی كابردی فولادین ذوب آمل كه یكی از واحدهای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است با هدف ارتقای دانش و ایجاد مهارت های لازم در سال 1382 با جذب 30 دانشجو در مقطع كاردانی رشته ماشین افزار شروع به فعالیت كرده است.

این مركز به عنوان پردیش دانشگاهی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در پنج طبقه دارای امكاناتی نظیر 12 كلاس آموزشی، سابت رایانه، آزمایشگاه، كتابخانه مركزی، زمین ورزشی، سالن همایش ها و انتشارات است.

دانشگاه علمی كاربردی فولادین ذوب آمل امسال با جذب دانشجو در پنج گروه آموزشی مكانیك، ساخت و تولید، حسابداری، مدیریت، برق، جوشكاری و متالوژی دارای یك هزار و900 دانشجو است.

ثبت بیش از 10 اختراع در سازمان ثبت و اسناد ملی مالكیت صنعتی و تدوین سه رشته در مقطع كاردانی، ازجمله موفقیت های این واحد دانشگاهی است. ك/3

2501/2585/402/508





:: برچسب‌ها: شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: